Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


tirsdag 30. mars 2010

Jeg har sydd grytekluter av restestoff fra kjøkkengardinene. Lyst stoff på den ene siden og mørkt på den andre siden. En liten nøkkelring for oppheng.


Et stettefat som er kjøpt i Rosekjeller'n hvor jeg jobber, blir pynt på et bord på kjøkkenet.

Et dreiefat som min gode venn Håkon har laget til meg har fått noen strøk med hvitmaling. Fatet har blitt pyntet med sølvting. Kopp og eggeglass som jeg fikk til min dåp, fløtesettet og serviettholderen har jeg fått i gave for en stund siden og pokalene har jeg kjøpt på loppemarked.
Min metallkurv som stort sett blir brukt til rundstykker har fått en heklet duk som pynt.


Og kurvsettet som jeg har fått av søs har også fått heklede duker.

3 kommentarer:

  1. så myyye fiint :))) likte den taburetten din jeg , den ble jo kjempestilig !! :o)

    SvarSlett
  2. HEI♥
    Så masse fint du har ordna da♥Kjempe flink du er☺
    Du har ein koseleg blogg♥
    Tusen takk for gode ord frå deg♥
    Ønskar deg ei herleg påske♥
    Klem frå Astrid☺

    SvarSlett
  3. Så flink du er!!

    Ha en riktig fin påske!! Nyt deilige fridager!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett