Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 19. september 2010

Jeg fant, jeg fant.....

Min lillesøster har ryddet og kastet i det siste. Så jeg har stått på hode i hengeren hennes. Fant masse brukbart der. Verktøy, får jo aldri nok av det, skrutrekkerene er jo alltid borte når jeg trenger dem. Søte duker. 4 brudekjoler. Jeg har ikke planer om å gifte meg. Men det er jo nydelig stoff da.... Ellers så kan de jo brukes til et utdrikkingslag eller noe, eller som pynt i en butikk. Hvis noen vil kjøpe en, så si i fra. 500,-. En perfekt kontorstol til hobbyrommet mitt. Bestemors gamle middagsservice. M.m.

Bestemors gamle service er jo kjempe søtt. Består av potetbolle, sausenebb, 2 grønsaksboller, tallerkner og suppeskåler.

En gammel orkideplante står i full blomst hos meg nå. Alltid like gøy når de blomstrer på nytt. 8 blomster på den nå.



Ønsker alle nye følgere velkommen. Og tusen hjertelig takk for alle koselige kommentarer. Bloggingen hadde jo ikke vært det samme uten alle de hyggelige ordene dere legger att.

Nå er vi straks på vei til butikken att. I dag skal utstillingsvindukassa lages ferdig og males, og forhåpentlig vis fortsette på disken.

Ha en flott søndag alle sammen!!!

5 kommentarer:

  1. Serviset var nydelig, ekstra stas når det kommer fra familien.
    Ønsker deg fine høstdager og lykke til med butikken.
    Dette er spennende.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Å så heldig du har vært igjen :o)
    Brudekjolestoff blir også nydelige puter og alt mulig annet.
    Serviset er helt fantastisk pent :)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  3. Heisann!!!Nydelige bilder og saker du har fått tak i!!Takk for fine ord inne på min blogg,setter utrolig pris på det:)Lykke til med butikken:)Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Så heldig du er som har arvet dette nydelige servicet fra din bestemor! Orkidebildene var vakre, koselig å få blomster på gamle planter. Ha en flott uke. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. 4 brudekjoler???? Ikke mange som har det liggende! De kan sikkert brukes til noe artig!

    SvarSlett