Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 23. januar 2011

Vell hjemme fra ferie!!!

Nå har jeg kommet vell hjem fra en ukes ferie i Puerto Rico. Vi hadde en dag med overskyet vær, og resten av dagene så vi ikke en sky. Kjempe deilig. Vi har latet oss i sola og spist masse god mat. Reist med båt til Puerto Mogan og besøkt nabobyen Arguineguin. En fest vart det også!!!

Her ser dere reisefølget! Meg, Vennen og min bestis, Håkon. Dette er på bursdagen min på Puerto Rico senter.

En av de koselige gatene i Puerto Mogan. En fiskelandsby ikke så langt unna.

Koselig utelampe. Knipset på en restaurant i Mogan.


Og enda en utelampe.


Fler lamper...... Hmmmmm har visst tatt masse bilder av lamper jeg...he, he....

Fra elva som renner gjennom Puerto Mogan

Gatebelysning i Mogan med julestjerner i amplene. Julestjernene her nede er jo store trær som trives godt i varmen.

Sjørøverskip som lå til kai i Puerto Rico.

Bilde tatt fra båten på vei til Mogan. Det aller øverste hotellet i åsen bodde vi på, Inagua.


Håkon og meg, vennen var fotograf. På vei til Mogan.


Kaia i Puerto Rico.


Dette er fra første kvelden vår. Da var vi i nabobyen Arguineguin, på et sted som het Plaza del sol. Her opptredde Lasse Johansen og hans samboer Anne Heidi Nymoen. Anne Heidi kjenner jeg fra da jeg bodde i Våler. Kjempe gøy å treffe att gamle venner.


Vårt nydelige tørkestativ på verandaen....

Vår utsikt over havet og Puerto Rico havn.

2 kommentarer:

  1. *misunnelig ja* Det så aldeles herlig ut med sommer og varme! Nå gleder jeg meg sååååå til sommeren at jeg snart sprekker;) Da gjenstår det bare å ønske velkommen hjem til den herlige vinteren! Som heldigvis ikke har så lenge igjen;))
    Ha en nydelig uke♥

    SvarSlett
  2. Ser heeelt nydelig ut! Bortsett fra tørkestativet da ;)

    Klem Anette

    SvarSlett