Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 20. februar 2011

Bytting rundt på rom!!

Juhu!!! Her en natt lå jeg våken og tenkte. Det pleier ikke å føre med seg noe godt.... He, he... Jeg tenkte på badet som må pusses opp. Det er ganske lite, og det er ikke noe skøy... Så tenkte jeg at hvis jeg flyttet den ene veggen 70 cm, altså stjele garderobeplassen på vårt soverom, ville badet bli flott. Men en trenger jo garderobeplass??!! Men kontoret kunne jo brukes som klesrom.... Men da må jo kontoret et annet sted.....Har ingen ledige rom....Men hvis jeg flytter vårt soverom inn der hobbyrommet er nå, så kan jeg slå sammen kontoret og ungdomsrommet. Altså flytte både ungdomsrommet og kontoret inn der vi har soverom nå, og vårt soverom inn der hobbyrommet er, og flytte hobbyrommet ned på ungdomsrommet!!! Klarte du å henge med? He, he.... Nå er vi i full gang med trinn 1 av flytteprosessen. Ungdomsrommet og hobbyrommet er nesten tømt og har blitt dumpet i stua, spisestua og på kjøkkenet. Skal nå flytte alle hobbyting inn på ungdomsrommet, og ungdomsrommet inn på hobbyrommet som del 1. Og under ser du bilder av stua og spisestua akkurat nå. Skikkelig koselig.


2 kommentarer:

  1. Hihi:) Sikkert ikke så artig akkurat når det står på- men blir sikkert kjempefint etterpå :)

    Kjenner til det å bli liggende å tenke på alt som kan gjørest ;)

    Lykke til med prosjektet!

    Ha ein god kveld!

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner meg igjen der du!!!! sånn ser det ut hjemme hos meg også...når enn setter igang med ideene sine!! men gud så kjekt når enn blir ferdig da!!

    SvarSlett