Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


torsdag 24. november 2011

Jul på gang!!

I dag har jeg endelig blitt ferdig med julevaska på kjøkkenet.
Tok sin tid, men....
Har arvet noen julegardiner som jeg synes er ganske søte, men de passet liksom ikke, så nå har de blitt sydd om. Det var opprinnelig to lange sidegardiner.... Klippet de av og sydde inn kanten deretter sydde jeg på små røde hemper.

Overskuddet sydde jeg om til forheng framma micro'n. Siden det ikke var noe broderi på denne biten, tok jeg motivet fra en liten brikke som fulgte med, og sydde på forhenget.

Det andre vinduet på kjøkken bruker jeg kun kappe på.

Er fortsatt en del stoffbiter att så det blir nok sydd litt mer småting nå i kveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar