Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


tirsdag 28. august 2012

Interiørtreff!!!

I går var jeg på interiørtreff med mine gode venninner. Vi var hos Monica denne gangen.
Monica hadde som vanlig bakt nydelig kake og kjeks.
Søm sto på temaplanen i går. Jeg sydde en romantisk poselomme som skal få henge på badet til oppbevaring av hårbånd og annet stæsj.



Gamle blonder og duker er brukt som pynt. Underlaget er opprinnelig spisebrikker fra Ikea.


Har brukt klyper fra gardinringer fra Ikea som oppheng på en renserihenger.


Jentene i interiørgruppas blogger:

Monicas blogg finner du her: http://frusjoakersperler.blogspot.no/



2 kommentarer:

  1. Så utrolig fin den var, akkurat slik som jeg liker med blonder osv :)
    Høres moro ut å være en slik gjeng som samles, man må ta vare på alle gode stunder og øyeblikk!

    Ønsker deg en god onsdag :)

    SvarSlett