Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


fredag 3. juni 2011

Litt ymse malt!

Litt ymse som jeg har malt til butikken, InteriørGleder.
En gammel koffert kjøpt på bruktbutikken. Rakk ikke ta flere bilder før den ble solgt. Var tekst oppå lokket også.


Ei lita hylle med stickers tekst på skuffen.


En gammel taburet med håndmalt tekst.


Og en gammel skammel!

Hender også jeg for spesial oppdrag fra kunder. Slik som denne vugga som fikk navn av alle de som hadde brukt den.

1 kommentar:

  1. Nyyydelig, Lena :O)
    MALTE du kofferten HVIT??? Gamle fine kofferten, hihi!!
    Men den ble fin med malt tekst i, eller er det stickers? Men jeg tror du er som meg - maler tekst istedet for å klistre den på!
    Du har så mye fint. Jeg ønsker med bærplukkern!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett