Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


onsdag 25. august 2010

Singer fra Finn.no!

For en stund siden fikk jeg denne symaskinen på Finn. Synes det er så koselig med gamle symaskiner.










Nederst på dette bildet i midten ser du ei lita plate, der finner du maskinens serienr. Hvis du går inn på denne siden http://www.singerco.com/support/serial_1letter.html
så finner du info og årstall på din Singermaskin.




1 kommentar:

  1. Hei Lena!!! :)))

    Takker for gode ord fra dej alltid!!! ♥ Ja du ser jo ut som ei livlig jente på bildet , så att du liker amerika biler og kjører MC tviler jeg ikke på ;))) Jeg oxså har hatt Chevrolet Pick Up hehe..konge biler det da....♥

    Takker for tipset ang. messe og Ikea ;) Men jeg blir hjemme , har såååååå vannvittig mye å gjøre ute ( spyr snart )att jeg ser mej ikke tid til en slik langtur på dette tidspunktet her!!

    Men det var slett ikke dum tanke , tenkte samme tanken et par dager før dej hehe...
    Fy søren du er kreativ!!!! Spikerkassen ble dritlekker og hyllene oxså....sier det igjen , du er bare såååå flink!!! Skulle hatt 1. premie i gjennbruk du ;)

    Ønsker dej en super kveld ♥

    SvarSlett