Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


mandag 18. oktober 2010

Sertifisert interiørveileder!

Hei og hopp alle sammen!

Den siste uken har det gått i hundre. Har hatt en pangstart i butikken, og det begynner å minke betydelig med varer. Byyyyy... Masse nye varer er bestilt, men det tar desverre litt tid før det er på plass. Masse av møblene som jeg har pusset opp har blitt solgt, bl.a. spisestuestoler, sjenk, stumtjener, pidestal, kiste, hyller, symaskinbord, skammeler, taburetter, slagbenk m.m. Jeg er helt overveldet. I helgen har jeg vært på kurs i Oslo på Norsk Interiørskole og fått mitt sertifiseringsbevis som interiørveileder. Og kveldene har blitt brukt til å kjøpe flere møbler på Finn.no. Men har ikke rukket å male noe ennå. Døgnet er ikke langt nok.

Nå skal det gjøres litt husarbeid, så blir det maling av møbler her i huset.

Ha en flott uke alle sammen!!!


6 kommentarer:

  1. Så kjekt at det går så bra med butikken din, det har du ærlig fortjent.
    Gratulerer så mye med sertifiseringsbeviset ditt som Interiørveileder.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem Mio

    SvarSlett
  2. Så kos med en så flott start! Virkelig koselig, du har virkelig stått på :)

    Gratulerer som Interiørveileder. Flott med ny inspirasjon og kunnskap også..

    Ønsker deg gode dager!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse, både med butikk og sertifiseringen ;-D

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Gratulere så mye! Så flott at du har fått sertifiseringsbevis som interiørveileder, og at butikken går så det suser!
    Masse lykke til videre :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  5. Så gøy at det går så bra!! Har vært inne å sett på bilder fra butikken ;) Lekker!!

    Ha ei fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer =)

    Jeg har vært inne på butikkens side, så masse fine varer og fine bilder. Drømmen min er å en dag starte en interiørbutikk, artig at du har fått det til.

    Klem, Camilla.

    SvarSlett