Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


mandag 23. juli 2012

Ferdige prosjekter!!

Har fått gjort ferdig noen prosjekter i dag.

Det var en gang en skjorte:

Skjorteermene har nå blitt gaveposer for vinflasker. 50,-/stk


To hvite matallbokser har fått decoupage på seg. Begge ble like, en til meg og en selges 100,- SOLGT


Begynte å beise disse for en stund siden. Det er opprinnelig dørspeil for kjøkkeninnredning.


Nå har noen blitt bilder/skilt!!




En søt figur kjøpt på bruktbutikken har blitt hvit og har fått svertede kanter. Selges 80,-



2 gamle messingstaker har blitt hvite med grå lasurolje på. 
Ble flotte med mansjettene synes jeg. Selges 270,- ink. mansjettene. SOLGT


Da har jeg fått unna litt halvferdige prosjekter som har stått på kjøkkenet. 
Kjøkkenet er shinet og gulvene vasket. Vurderer å sy nye kjøkkengardiner. Tenke, tenke.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar