Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


lørdag 7. juli 2012

Innkjøp

Fikk jo handlet litt stæsj på ferieturen også. Det meste ble kjøpt i Tyskland.


2 ruller med blondebånd, søte klyper og litt annet stæsj til å henge opp.


Veskeorganisator. Nå blir det litt enklere å bytte veske, bare flytte denne grå fra veske til veske.


Målebeger i porselen, servietter og søte såper med dyremotiv.
Ble en del annet også, men det er julegaver, så det ville jeg ikke ta bilde av.


I går var jeg alene hjemme, da Sambo er på hyttetur. Så i de sene nattetimer ble det pakket inn julegaver. Thi, hi.... Har en koffert med bånd, perleremser, rosetter m.m og en haug med prøvebiter av tapetborder, juleservietter, kakeservietter og lignende som jeg bruker som pynt på pakkene.


Så der..... Da var de første gavene pakket inn. Skal lage matchende pakkelapper senere. Har jukselapper bakpå hvor det står hva pakken inneholder og hvem det er til.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar