Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


onsdag 27. april 2011

Kan dette bli en melkerampe?

Jeg har denne gamle arbeidsbenken stående i hagen. Trenger ingen arbeidsbenk, men tror jeg trenger en melkerampe thi, hi.... Er det mulighet for at dette kan bli det? En bakvegg på den og kanskje et lite tak? Et stort melkespann med blomster i?! Et prosjekt!!



Min Tysbast i hagen står i full blomst. Den er så vakker. Nå kommer også de morsomme bladene i tuppen på hver kvist. Til høsten får den røde bær.


Vi har hatt et par dager med fri fra badet. Varmekabelplater ble lagt i helgen. De ble også primet.



Og nå i kveld har Vennen og jeg lagt varmekabler. I morgen blir det utjevningsmassa sin tur.


1 kommentar:

  1. Såklart kan den bli en melkerampe! Hørtes kjempefint ut sånn som du beskriver det :) Sjarmerende med blomster i melkespann, og jeg er helt sikker på at melkerampen din blir flott :)
    Ønsker deg en fin uke
    Klem fra Lise

    SvarSlett