Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 22. mai 2011

Brudespirea!!!

Plukket inn litt brudespirea fra hagen her...





Krystallvasen er fra en bruktbutikk. Lysestakene har jeg kjøpt på loppis. Og mansjettene er fra butikken min InteriørGleder og koster kun 39,-



"Sølvfatet" er fra loppis.



Maddona'n er fra min butikk, InteriørGleder, og var opprinnelig beige, men jeg har malt den hvit.



Kubbestakene er noen år gamle men tror jeg kjøpte dem på Nille faktisk.








1 kommentar:

  1. Hei igjen ;)
    Vi har beskjært brudespire hekken så i år blomstrer den ikke. :(
    men neste år blir den flott. :)
    Varer du selger i nettbutikken , er de å få kjøpt i butikken din på Bjørkelangen?

    SvarSlett