Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


lørdag 8. oktober 2011

Enda mer ferdig malt!!!!

Da har jeg blitt ferdig med litt mer malte saker....

2 stk karder har blitt kostmalt hvite, fått tekst og serviett motiv.




Gammelt treutskjærte bestikk har blitt malt hvite og fått lasurolje på seg for å fremheve de flotte detaljene.


En gipsfigur har fått hvitmaling og lasurolje.


Har også malt et stort parti til med glass. 16 lysglass av denne typen.


12 vinglass har blitt malt.


Og noen conjacglass.


En gullengel fra loppis har blitt hvit.


Telysstaker som før var sorte har nå blitt hvite.


Har malt 2 store og 2 små.


En gammel brun kurv har blitt ny med spraylakk og rosa blondebånd.


Ei håndklehylle kjøpt på bruktbutikken har blitt lekker i hvitt!!!

4 kommentarer:

  1. Hei og god morgen.
    Skal si du maler. Tingene du har malt har blitt utrolig fine. Jeg synes maling er utrolig gøy. Man ser forandringen så fort og man tryller frem de vakreste skatter på null komma nix! Bloggen din er så inspirerende. Takk for titten.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei høpp!!

    takk for koselige ord inne hos meg:)

    ja du har virkelig stått på så mye fint.

    Jeg lagde samme snømenn som deg i fjor,var fint å sette de på norges glass,det tipset låner jeg til jul kanskje:)

    Nyt uken:)

    Klem Linda.)

    SvarSlett
  3. Så masse flott du lager! Likte godt snømenne på glasset :) og likte godt nettbutikken din, masse fint! klem

    SvarSlett
  4. Hei!! Så koselig du la igjen en hilsen hos meg, slik at jeg fant deg :)) Ang glassplaten, så kostet den 600kr og få laget på mål!! Lykke til med lagingen :) Klem Tone

    SvarSlett