Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


lørdag 8. oktober 2011

Maler og maler.....

Har hatt en del nesten ferdige prosjekter ståendes. Veldig irriterende når det står å tar opp masse plass. Har prøvd å få unna litt....

2 gamle brune potter som jeg har fått, har nå blitt lyse og nostalgiske.

En bokstøtte fra bruktbutikken som var ubehandlet terrakotta har nå blitt lys.
  
Denne klokka var sort når jeg fikk den. Trengte ei klokke på klesrommet, må ha oversikt over tiden på morgenen når jeg skal på jobb. Men sort passet ikke inn. Så nå har den blitt hvit og har fått yndig serviettmotiv på seg.

En gipsfigur kjøpt på loppis uten oppheng. Den var egentlig gullfarget. Nå er den lys og har blitt limt på glasset til ei ramme fra Panduro. Både figuren og ramma har fått en omgang med lasurolje. Da kommer detaljene bedre fram. Bakgrunnen er tapet fra bruktbutikken.


Avslutter med et blomsterhav.
Når jeg jobber på Rosekjeller'n så lager vi opp mange buketter om dagen. Vi lager 5-6 buketter i slengen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar