Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


fredag 14. oktober 2011

Håndlagde 3D- bilder

Nå skjer det ting og tang om dagen. Lokalet hvor jeg har hatt butikken min er solgt. Jeg visste at det var til salgs, men alikevell så blir en jo litt overasket. Har ikke fått tak i noe annet egnet lokale til en grei pris, så da må jeg ta butikken hjem og ned i kjeller'n. En kjeller som allerede er fylt til randen. Boden har blitt ryddet. Gulvet der har fått fuktstopper på seg, 2 strøk. Og i dag har det fått 1. strøk med gulvmaling. Håper jeg rekker et strøk til før jeg legger meg. Det store rommet i kjeller'n er på ca 25 m2, og jeg er i full gang med å rydde. Når Vennen flyttet til meg, så ble det meste av hans ting stuet ned der. For ei lita stund siden gjorde vi om kontoret til klesrom, og alt fra kontoret ble også knadd inn i det store kjellerommet. Nå har jeg liksom fått orden på kontordelen. Er medlem av et  par kjøp/salg sider på facebook og har fått gitt bort og solgt unna en del der. Hurra for det!!!
Jeg har i ryddeprossessen funnet ut at jeg må kvitte meg med mine 3D-bilder.

 Mange håndklippede papirbiter som er limt påhverandre med silikon og med avstand mellom hver bit. Mange timers arbeid med hvert bilde. Vanskelig å få fotografert den fine effekten. Alle bildene har minst en passepartout og ramme.






Alle bamsebildene har samme str og pris.
21x16 cm selges nå for 150,-+ porto


31x26 cm. selges nå for 230,-+ porto



25x20 cm. selges nå for 200,-+ porto


Har prøvd å fotografere detaljene....


33x27 cm. selges nå for 250,-+ porto

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar