Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 25. mars 2012

Den store salgsdagen!!

Jeg har litt ymse annonser liggende på kjøp/salg sider på facebook. Og i dag har jeg solgt litt ymse. Først solgte jeg et lite veggskap/vitrine og ei settekasse. Deretter solgte jeg en naturfarget kurvstol.

..... så en pyntestige....

Nå har jeg også antagelig fått en kjøper på min spisestue

Har en gammel hvit en stående i garasjen som jeg heller vil bruke, den er gammel og sjarmerende og litt mindre, men det er ileggsplater. Har liksom spisestua i stua og er egentlig litt vell trangt her, så tror det blir bra med noe som er litt mindre og lysere.

2 slike gynge kurvstoler har blitt malt i dag og lagt ut for salg.

Og denne gamle flotte hylla er lagt ut for salg.

Og enda en kurvstol har blitt malt og også lagt ut for salg!!!
Kjempe fornøyd med dagen. I morgen kommer det også ei som skal se på en stor sølvurne som jeg skal selge. Driver også å maler et bord som er solgt og skal leveres i løpet av uka!!!!
Juhu!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar