Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


lørdag 31. mars 2012

Ingen spisestue!

Forrige uke så solgte jeg spisestua mi.

Har lenge hatt lyst på en hvit, og tenkte å male denne. Men den var veldig flott, og nesten ubrukt, og syntes det var litt ille å begynne å male den. Kunne egentlig tenkt meg en med litt mindre bord også, og heller en med ileggsplater i, de få gangene en trenger et stort bord.

Så nå er den solgt! I garasjen har jeg en gammel spisestue stående som jeg har fått. Det fulgte også med to sjenker, som skal bli møbel på badet. Men bordet og stolene havner nå i spisestua. Den er delvis malt hvit, men trenger oppfriskning og nytt trekk på stolene.

Og så har jeg denne gamle skyvesenga stående også.....


Denne hadde jeg egentlig tenkt å ha på verandaen, men fikk ikke plass til den. Målebånd er noe dritt hehe... Har prøvd å selge den men ikke fått noen greie bud. Så nå vurderer jeg å bruke den som sittebenk til spisestua. Men den er jo altfor lav for å få en grei sittehøyde. Det er jo begrenset hvor mange madrasser en kan putte oppi liksom.... Så jeg får se om jeg finner på noe annet smart....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar