Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


fredag 9. april 2010

Da har Fr. Østby fått svar på røntgen. Jeg har en gammel metallsplint i ankelleddet. Så da er det ikke rart det gjør litt småvondt. Thi, hi.... Venter på operasjon. Så da er det vell bare å fortsette å sy hjerter. hehe....

Se hva gubben hadde med hjem i dag. En diger haug med gamle striesekker. Noen med kaffelogo og noen med kornlogo og noen enkle uten tekst. Hurra.... Nå kan jeg sy puter, gardiner og duker....

2 kommentarer:

  1. Lekker potte med blomster ♥ Og herlige strisekker da!!

    Tusen takk for du vil delta på min give away ♥ Kjempehyggelgi ♥

    Ha en herlig lørdag ♥ Her blir det grilling ♥

    Klem fra mej ♥

    SvarSlett
  2. Så flotte striesekker du har fått i hus! Dette blir det nok mye lekkert av. Veldig kos med vårblomster også!
    Ønsker deg lykke til med operasjon:o)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett