Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 25. april 2010

Maling av huset!!!

Samboeren min har vært kjempe flink i helgen. Hele hagen har blitt raket. Kjempe glad!! Jeg er jo fortsatt dårlig til beins og har ikke fått gjort noe. Men hagen ser ikke veldig pen ut lell. I høst fikk vi grøvi ny drenering rundt huset. Og med den våte bakken som var da, så er mye av hagen mer eller mindre ødelagt av gravemaskinen. BYYYYYY!!! Kjett, men, men.... I fjor sommer fikk mamma og jeg gjort en kjempejobb. Med å skrape, skrubbe, grunne og male huset 3 strøk. Leide lift i to omganger og holdt på fra 7 om morgenen til 11 om kvelden i tilsammen 8 dager. Da var vi rimelige utslitt. Huset så ikke ut, kjøpt på tvangssalg. Noen bilder fra jobbingen i fjor:






1 kommentar:

  1. Hej Lena,

    1000 tack för fin kommentar på min sida.
    Tyvärr kan Malin som hjälpt mig med min blogg layout klara av att få inställs så att min sida visas när jag skriver nya inlägg. Så du får då in och kolla 1 gång i veckan istället för jag försöker skriva ett inlägg i veckan.

    Så vacker spegel Du köpt och målat så fint i vitt.

    Ha det gott så ses vi i blogg världen....
    Kramisar Jeanette

    SvarSlett