Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 4. april 2010


I dag har vi kost oss ute på hytta i det fine været. Jeg har malt noen skilt som skal dekoreres senere. Og gubben har gjort om ei hylle som nå sitter over det ene vinduet i spisestua.




Under ser du noen bilder knipset fra verandaen på hytta. Først ett av det som snart kommer til syne under all snøen som er vår lille hage. Så et bildet av gamlestua, som fungerer som gjestehus. Så et bildet av landskapet ned mot veien. Fortsatt mye snø her, men håper den er borte ved neste besøk.



4 kommentarer:

  1. Hei.
    Speilet er kjøpt slik, det er hardplast.. 499kr. Jeg er i tankeboksen på å male det sort!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ser ut som dere har kost dere masse. Her er påskeferien over og jeg er i skikkelig vår stemning:)

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Takk for koselig kommentar på bloggen min! Så kjekt at du vil følge den:)
    Koselig blogg du og har fått deg! Kommer gjerne innom igjen!

    Ha en fin tirsdag!
    Klem Bette

    SvarSlett
  4. Hej!

    Tack för din rara hälsning hos mig, jag blir så glad! Vi har inte varit i fjällvärlden denna Påsk, det har varit så mycket snö i vinter så nu har vi fått nog *ler*.

    Vilka underbara saker du syr! Läste jag inte att du jobbade med blommor eller såg jag fel? Du är verkligen kreativ;)

    Ha en fortsatt bra vecka och vi ses snart igen!

    Karin

    SvarSlett