Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


torsdag 15. april 2010

Dette serveringsbrettet ble kjøpt trehvitt på Nille for mange, mange år siden. Den gangen malte jeg det blått med roser på. En av de første tingene som jeg dekorerte. Nå har det blitt malt hvitt og oljet med lasurolje. Serviett decoupage med serviett fra Europris. Rundt motivet har jeg klistret på blondeklistremerke fra Nille. Disse klistreremsene var kjempefine. Pakker med fire ruller av 1 meter.




Disse fine koppene har jeg fått av Mamma. Stativet hadde jeg fra før, men ønsket meg nye kopper til det.




Jeg samler på bestikk fra loppis, disse bruker jeg som kroker på knaggrekker, men de gjør seg jo godt som pynt fram til jeg får brukt dem.



3 kommentarer:

  1. Hei Lena ♥

    Så flott att du likte gulvet da!!! :)Jeg husker dessverre ikke hvilket merke det var , men det er tregulv og det kostet vel 199 ,- for kvadraten ♥ Så dyrt var det ikke!! SMIL :) Det kommer flere bilder , så da ser du gulvet bedre! Ja liker det kjempgodt!! Skikkelig stilig med trykk og tall osv..artig.

    Ønsker dej en herlig helg vennen ♥ Bestilte det hos Hatløy`s malarforretning i Ulsteinvik ♥

    Klem fra Hege :))

    SvarSlett
  2. Heisan, så koselig at du fant meg så fant jeg også de!ღ
    Så gøy å jobbe i blomsterfaget, elsker blomster!ღ
    Nydelig det fatet, gøy å kunne forandre ting man har med noen enkle knep!ღ
    Nydelige kopper, og vakkert bestikk! Herlig å komme over sånne skatterღ
    Titter tilbake til deg igjen, nå må jeg løpe å hente guttaboys!
    Ønsker deg en herlig helg, håper på soool! :)
    Klem fra meg
    Anki

    SvarSlett