Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 6. juni 2010

Finn.no atter en gang!!!

I dag har vi vært på en Finn- runde att. Ble faktisk et par ting på Vennen også, han fikk en gitarboks og et gitarstativ. Hytta fikk hyttedusj. Og på meg ble det:

2 gamle dører fra et landsted på Nesodden.

Et spesielt spisestuebord og 3 stoler til. Stammer opprinnelig fra et gammelt motel som ble nedlagt for flere år siden.


Og enda ett spisestuebord.


En gammel arbeidsbenk med antikk skrustikke på.


Noen skjermer som jeg skal trekke om!



Og et lite vindu som må pusses opp.

7 kommentarer:

  1. Haha...Lena! du å jeg å...Finn.no ♥♥♥ Me like :) Klem!

    SvarSlett
  2. Så mange flotte skatter=) Herlig=) Ønsker deg en flott søndag og ei super ny uke=)

    SvarSlett
  3. Du har absolut en fyndarnäsa! Hittar allt möjligt fint! Så vackra dörrar! O bordet med stolarna gillar jag!!!
    Kram Cilla

    SvarSlett
  4. Wow for noen kupp, så heldige dere var!
    Spennende og se hva det blir av møblene og de gamle dørene.

    Klem C.

    SvarSlett
  5. Utrolig så mye fint du finner!!
    HELDIG!

    Ha en flott ny uke! :))

    SvarSlett
  6. Så fina saker du har köpt. De gamla dörrarna var jättefina och borden lika så.
    Kram Anette

    SvarSlett
  7. åh så fina saker du har köpt dörrarna är en favorit hos mig .)
    må så gott
    kram

    SvarSlett