Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


mandag 7. juni 2010

Vært på sykehuset!

I dag har jeg vært på sykehuset til utredning av min vonde ankel. Blir frustrert!!! Den første legen jeg var hos for 3 mnd siden, han trodde det var en slitasjeskade. Den andre legen trodde det var en betennelse, og den tredje legen trodde det var rester av metallsplinter som var årsaken til smertene. Mens dagens lege trodde det var brudd eller brist i en sene. Så nå skal jeg på MR. Ventetid 4-6 uker. Hurra!!!

5 kommentarer:

  1. Huff, frustrerende! Ikke lett å bli klok på så mange ulike svar da... Får håpe de finner ut av det tilslutt da :) God bedring! Martemora

    SvarSlett
  2. Huff! Håper dei finn ut av det!
    Klem til deg frå meg:)

    SvarSlett
  3. Nei fy og fy, har du bare kommet til leger under UTDANNING? Virker som en gjettelek - hvem får rett??
    Stakkars deg! håper du får mye godt vær i sommer så du kan nyte å være ute selv om ankelen ikke er særlig brukbar!

    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  4. Jisses!
    Känns nästan som om läkarna gissar! Det var inte lika diagnoser någonstans!

    Hoppas att det ordnar sig så att du blir av med smärtan!!

    Kram Sanne!!

    SvarSlett
  5. Huff, så frustrerende!!! Håper de finner ut av det nå!!!

    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!!! Klarte å le av hele "bestemor" episoden etter en hel pose cheez balls.

    God bedring med ankelen!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett