Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


torsdag 3. juni 2010

Mer laga ting og dør fra Finn!

Disse skiltene har fått lakk i dag og dermed ferdige de med.

Utklipsbilder fra Sagen Vintage.

Dette settet fikk jeg på Finn for en stund siden.

Nå har det fått noen strøk med hvitmaling og lakk til slutt. Klart for mitt nye kontor.


Disse to har jeg hatt lenge. Men de hadde feil farge.

Nå har de blitt hvite og passer litt bedre inn.

Denne døra fikk jeg på Finn i helgen. Den hadde vi med oss på taket hjem fra Kristiansand. Klarte ikke å ligge unna Finn.no da engang. Thi, hi... Litt vell shabby, men jeg får skrape, pusse og male litt, så blir den nok vakker.

3 kommentarer:

  1. Herlighet for en kreativitet du har!!!
    Skulle ønske jeg var like kjapp i svingene som deg;) de skiltene var herlig! Skikkelig fine=)
    Du finner så masse fint på finn altså! Jeg har leitet i evighet etter gamle vinduer, men ser ut til at jeg leter på feil plass;P hehe...
    Døren blir nok kjempefin når du er ferdig=)

    Ha en fantastisk dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så produktiv og kreativ du er!:)
    Skiltene dine var kjempefine!
    Syns døra var nydeleg! Gleder meg til å sjå den ferdig!
    Ha ein fin fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så flotte ting du har pusset på, lekkert!! ♥
    Å du å du for en herlig dør du har funnet deg hos kjære Finn!! Det er en drøm av en dør!! ♥ Denne synes jeg var riktig flott også slik den er, me like !!! ♥ ♥ ♥ Blir spennende å se det ferdige resultatet .)
    Ønsker deg en solfyllt dag!! ♥
    Klem klem Anki

    SvarSlett