Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


torsdag 9. desember 2010

Julebakst!

Jeg er ikke kjent som den helt store bakeren. Men jeg ble så inspirert av ei venninne på facebook, så i helgen fikk jeg oppskrift på brune pinner av mamma.

Ble ganske skeptisk når det så slik ut når jeg tok de ut av ovnen, men...


.....nå er kakeboksen snart tom, så må vel bake mer til helgen tror jeg. Hvis jeg får tid. Nå går det i et i butikken, og neste fridag er 1. juledag. Phu....
Bakte også store pepperkakehjerter for oppheng. De skal opp i vinduet i butikken.


1 kommentar:

  1. Ooooh de herligste kaker :o)
    Disse er såååå gode!
    Sendte deg meldig i butikken!
    Ikke spis opp alle kakene før jul, da:)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett