Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


onsdag 8. desember 2010

Snart jul!!!

Hei alle venner!!

Her har det vært dødt lenge. Det er desverre butikkbloggen som har blitt prioritert i det siste. Men jeg er stadig inne å titter hos dere, selv om jeg ikke har vært flink til å legge att komentarer. Har også noen nye prosjekter på gang i tillegg til butikken, så det har vært mye å drive med. Garasjen er oppe og står, med tak på. Mangler ny port og vinskyer og sånt, men det får vi ta når det blir mildere i været og lommeboka har blitt fylt opp att.

Fra nyåret av starter jeg opp med interiørkurs. Det kan du lese om her. Og en tjeneste for interiørveiledning i forbindelse med boligsalg. Det kan du lese om her. I forbindelse med det så søker jeg noen som skal selge sin bolig i Aurskog-Høland eller i området rundt, som jeg kan tilby gratis veiledning, mot at jeg kan få ta før og etter bilder for bruk i reklame. Så hvis du, eller noen du kjenner, skal selge bolig så ta kontakt.

Litt ting jeg har lagd i det siste:

For en liten stund siden så malte jeg noen støvletter jeg kjøpte på loppis, de har nå blitt solgt i butikken. Så nå har mine gamle fått en runde med maling også. Disse står nå til salgs i butikken.

Sorte enkle gaveesker har blitt pyntet på. Har brukt kort fra Sagen Vintage design og blondebånd.



Har kveldsåpent i butikken i morgen 19-21. Jeg sender også varer hvis du ser noe du vil ha. Bare å sende en mail.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar