Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 12. desember 2010

Ting jeg har lagd!

Fant litt bilder i ei mappe her.... Tror ikke dere har sett disse.
Når vi var i Danmark i sommer så kjøpte jeg ei pakke med servietter med nydelige roser på. Etter flere timer med klipping, har jeg nå en bunke med motiver som kan brukes til decoupage.

Her ser dere noe av resultatet. En belte/slips/skerfhenger kjøpt for lenge siden på ikea, da var den trehvit. Og store HUSK klyper som også var trehvite.

Disse gamle melkeflaskene har fått utklipsbilder på seg. Kantet med relieffliner og pyntet med sløyfe. Alle disse tror jeg ble solgt første dagen i butikken. Ønsker å kjøpe flere melkeflasker hvis noen har for mange.


Poser for skopussesaker laget av gammel striesekk. Teksten har jeg fått til med skumgummistempler og tekstilmaling på grovt hvitt stoff. Hapsnor til snøring.

Et brudekort laget på bestilling!

Og slik ser stuebordet ut når frøken Østby driver på. Thi, hi....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar