Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


onsdag 15. desember 2010

Julesaker jeg har lagd!!!

Har jo lagd litt julesaker i det siste!


Det har blitt en del lyspakker, både med hvite lys og med røde.






Røde pomponger med hvit, gull og grønn pynt!!!
Og en del hvite med sølvpynt


Fikk også en bestilling på 50 julekort!


Har også fått bestilling på dette settet. Pappbilde og penneholder.

Ta gjerne en titt på butikkbloggen også. Den finner du her.

2 kommentarer:

  1. Jøsses kjære deg, så kreativ du er Lena :o)
    Jeg er så imponert over alt du har tid med og får til - har alltid tenkt at du må jammen jobbe i ett sett, og skulle ønske det var meg som var så strukturert, hoho :)
    Nydelige juleting, flinke deg!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert!!
    Hva du rekker over, butikk og i tillegg egen produksjon. WOW :)

    Nyt innspurten!

    Klem fra Tove

    SvarSlett