Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


lørdag 11. juni 2011

Bruktbutikken!

I dag har jeg tatt meg fri fra jobb for å få gjort unna litt ærend. Fikk også tid til en liten tur på bruktbutikken. Og som alltid så fant jeg jo noe jeg trenger.
Thi, hi...


Fikk kjøpt et gammelt stort rivjern, hvite klyper, ei gammel messing ramme som skal bli hvit å få nytt bilde i seg, flere salmebøker som skal få blondebånd og havner i nettbutikken, søte sjokoladeformer og flere sølvrammer i et tungt materiale, steinlignende.


Et gammelt bilde, jeg skal bare bruke ramma. Male den hvit og kanskje sette speil i den. Hvis noen vil ha bildet så si ifra.



3 ruller med kjempe søt rosa tapet. Med søte blomster og hvite prikker. Tenkte å tapetsere inni det nye servantskapet mitt kanskje!?


Dette gamle vinduet henger i gangen og det har vært speil i det. Men speilet er knust, fikk tak i nytt speil i dag, men det var litt stort, men skal prøve å kappe det til. Speilet hadde søte grå fugler på, og det passer jo fint til den grå teksten. Håper jeg får til det, har en glasskutter liggende et sted, men hvor? Thi, hi....

1 kommentar:

  1. Mye fint :) bruktbutikken-hvor er det? Høna er det vel ikke !

    Klem Monica

    SvarSlett