Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 5. juni 2011

Litt bilder fra hagen!

Knipset litt bilder i hagen i helgen, og her kommer dem..

Her er kjøkkenhagen min. Jeg har to kasser med jorbær som tideligere sto i en dårlig stelt del i hagen. Så håper de vil trives litt bedre nå, og kanskje kommer det jordbær i år.

Jeg har også sådd gulrot, salat, oregano og purre! Gøy å se om det blir noe av dette. Gulrota spirer og gror, så den må straks tynnes. Salaten kommer godt ser det ut som. Men den purra ser heller slapp ut.... Orogano har spiret, men synes den gror sakte....

Gøy med grønnsaker. Skulle hatt en hel åker. Men det er så tungt å stelle i stand, da må man jo nesten ha maskiner. Har mye hage å ta av.... Kanskje en gang i fremtiden....

1 kommentar:

  1. Så gøy med liten kjøkkenhage! Vi skal også lage minihage til ungene, men gulrot og sukkererter.
    Flott hage! Kul sykkel også!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg!
    klem
    Lise

    SvarSlett