Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


tirsdag 21. juni 2011

Markblomster

Har vært på en liten landeveis tur i dag. Har plukket inn masse markblomster og grønt. Jeg er med i ei interiørgruppe sammen 4 flotte damer, Kine Marie, Anne Line, Monica og Hege. I morgen kveld skal vi treffes hos Anne Line. Da skal jeg holde minikurs i blomsterdekorasjoner. Så nå har vi plukket blomster i bøtter og spann. Vi har også en del hengebjørk på lur, tenkte vi skulle lage hjerter av det, hvis vi får tid. Kveldene pleier som regel bare å fly i fra oss....


Det er gøy å plukke blomster, og gøy å lage ferdig arbeider av dem. men kjett å rense og snitte dem. men det må jo gjøres, så....


Da får vi håpe at vi får laget noen flotte dekorasjoner i morgen. Jeg har allerede pakket klart potter og kar for underlag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar