Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


mandag 13. juni 2011

Har sydd legoteppe!


Mamma har hatt bursdag for en stund siden, og først i dag fikk ho sin gave. Ho har stadig besøk av min søsters sønn, Kristian, som vi var i 5 års lag til i dag, og han elsker lego. Mamma har derfor stadig huset fullt av lego. For en stund siden nevnte ho at ho kunne tenkt seg et legoteppe. Så i uka som var har jeg prøvd å lage et sliket teppe til ho. Kjøpte en vinrød duk og snørenagler på den lokale sybutikken. Et fleespledd på europris og hadde selv liggende en rull med rutete vinrødt bånd. Denne posen blir hengende på Mammas soverom, og da passet det bra med vinrødt da ho har vinrøde detaljer der.


Beige pledd med hvite prikker ble legoteppet foret med. Mykt og godt for lille Kristian å sitte på når han leker.


Mamma fikk dette kortet som jeg har laget!


Min lille prins, Kristian, fikk dette flotte bilde med magnetiske mini rammer som kan kjøpes i min nettbutikk her. Han fikk også litt klær og et legosett selvfølgelig.


Og dette kortet som jeg har laget!


Det var grilling av nydelig mat og masse gode kaker. Alltid koselig når familien er samlet. Vi var også heldige og hadde fint vær, som er en stund siden.


1 kommentar:

  1. Du er helt proff Lena :) Har aldri hørt om Lego teppe, men så smart !

    Klem Monica

    SvarSlett