Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 19. juni 2011

Var på loppis før jobb i går!!

Juhu!!! Før jobb i går var jeg på loppis i bygda, arrangert av Lions. Var på plass før det åpnet.... Ikke helt likt meg...


To stk tøffe lysestaker.


En søt lampe.


Bokstøtte med engel. Denne skal bli hvit.


Mandelkvern og former. Disse skal i butikken.


3 Vakre sølvkrus, et lite skrin, en vakker kurv og to små sølvkrus. Dette beholder jeg nok selv.


En liten pidestall i tre. Den skal friskes opp med litt maling.


Stor sølvvase som skal få bo sammen med to høye lysestaker jeg har.


Vinstativ, som var litt hengslete. Det skal skrus sammen att og få hvitfarge på seg.



Gammel koffert som skal males.

Tallerkenhylle som også skal friskes opp med litt maling.


Settekasse som skal males hvit og kanskje få litt dekorpapir i seg!?


Ovalt speil som også trenger en oppfriskning.


1 kommentar:

  1. Så mye fint :) De øverste lysestakene har jeg og :) kjøpt på husets perler :)

    SvarSlett