Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


tirsdag 6. september 2011

Besøk hos Tante!!!

For en liten stund siden var jeg på besøk hos Tante. Ho hadde en samling med glass med bondemønster ho skulle kvitte seg med. Det passer jo perfekt på hytta vår. Vennen har noen deler der fra før. Tante hadde samlet sammen litt annet stæsj til meg også. Glassene ligger fortsatt nedpakket. Dere skal få se senere når vi har fått pakket det ut.

Dette fikk jeg med meg. Pluss to røde puter med asiatisk motiv.
Fuglene skal jeg spraye med zinkspray og ha på veggen på verandaen. Tinnkruset skal få serviettmotiv etterhvert.

Fikk også en diger gammel smaragdpalme. Den har jeg nå delt og fått pottet om. En liten planter her i ei zinkbøtte fra et loppis.

Den andre delen ble ganske mye større. Og står i ei gammel emaljebøtte også fra loppis.


Potta som var på planta så slik ut. Den havner i uthuset nå, men den skal det sås blomster i til våren.
Har fått stelt alle blomstene her hjemme i dag og vannet og dusjet planter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar