Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 11. september 2011

Interiørtreff!!

Sov lenge i dag også. Deilig. I morgen skal jeg på jobb att på Rosekjeller'n. Jobber der hver mandag og onsdag. Vennen og jeg hadde koselig søndagsfrokost med varme rundstykker og egg.
Etter det var det dags for interiørtreff. Vi er 5 damer som treffes ca hver 3. uke. Vi skravler om interiør og hobby. Denne gangen hadde vi søm som tema. Alle hadde med symaskin og vi koste oss i flere timer. 2 sydde puter, 1 hjerter med stempler på og 2 sydde vesker. Jeg var en av de som sydde veske, eller nett heter det nok. Bilder kommer senere.
Hadde min siste dag som matmor til to puser og to kaniner i dag. I morgen kommer mor og far hjem fra ferie att.
I kveld har jeg endelig fått begynt på vask av overskapene. Har tatt halvparten, får se om jeg orker flere etterpå. Men nå er jeg i hvertfall i gang......


Over et av vinduene på kjøkkenet har jeg laget ei hylle. Og under har jeg brukt en hvit dusjstang som oppheng for gardinene. Funker veldig greit. Gardinstoffet har jeg kjøpt på ikea.



Denne taburetten er kjekk å ha på kjøkkenet. Jeg har skaper som går helt til taket, og jeg er ganske lita, så når jeg skal i øverste hylle en sjelden gang bruker jeg denne. Den har blitt flittig brukt i kveld. Opprinnelig så var den trehvit og fra ikea. Jeg malte den først sort, så tre strøk med hvitt. Pusset litt på kantene og de store flatene. Så fikk den tekst på seg med grå maling deretter et beskyttende lag med grå lasurolje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar