Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


lørdag 10. september 2011

Deilige lørdag!

Det er deilig med lørdager.
Sov til jeg våknet i dag. Digg å ikke bli vekt av vekkeklokka. Vennen hadde laget frokost med kokt egg og greier. Sola skinner. Ingen ting skal skje til klokkeslett i dag. Skal en tur til nabobygda å hente takplater som jeg skal ha på veden min. Innom ei venninne med ukeblader som ho skal arve, og en tur i butikken for å pakke varer. Men dette kan jeg gjøre når det passer meg, og det er så deilig....
Legger ved noen bilder fra kjøkkenet...

Ei oppslagstavle er alltid greit å ha på kjøkkenet. Den er festet til pipemuren med dobbelsidigskumtape, kjøpt på biltema.
Ramma har blitt malt hvit og den har fått tekst på seg.


Inngangen til kjøkkenet. Her har har vi fjernet døra og montert opp hylleknekter i hjørnene. De er kjøpt trehvite på obs! og deretter malt hvite.


Vi har så vitt begynt å stable ved. Dette er restene fra i fjor som er i fra et tre i hagen. I kveld skal vi hente takplater for å legge oppå. Senere i høst skal Vennen hente vedsekker på Finsrud.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar