Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


lørdag 24. september 2011

Premier til barnelaboratoriet!

Jeg ønsker å spre denne videre for Linda:

Hei! Jeg jobber ved Barnelaboratoriet på Rikshospitalet. Vi tar blodprøver av små prinsesser og supermenn i alderen 0-16 år. De fleste barna er alvorlig syke med blant annet hjertefeil, kreft og kroniske sykdommer. ... Blodprøver gjør vondt, og er skummelt, men smerten glemmes fort når de får tegnet et smilefjes på plasteret , og når de får velge premie... Med 9000 småtroll innom hvert år, går det med mange premier. Nå ser vi dessverre bunnen av premieskuffen, og lurer på om dere har mulighet til å hjelpe oss med noen premier? Det er dessverre slik at det IKKE er satt av penger til premier, og at jeg som premieansvarlig for laboratoriet, skriver til bedrifter og ber om premier. Vi er takknemlige for alt vi kan få:)" Avsender av ovenstående er Linda Sahnoun, v/barnelaboratoriet Rikshospitalet, E1.1059, Sognsvannsveien 20, 0027 Oslo.

Hjelp henne, og støtt samtidig en god sak ved å sende premier/gaver/giveaways !!!
Hjelp til å spre dette videre!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar