Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


fredag 9. september 2011

Fredag!

Har ikke blitt noe vasking av skap på meg i dag. Har rett og slett ikke orket.... Har ryddet og ordnet i butikken i dag. Pakket varer for nettbutikken. Og malt tekst på ei putekasse. Vært å mata dyra til Søs som er på ferie. Sluknet på sofa'n en time når jeg kom hjem. Resten av kvelden har jeg brukt på å oppdatere nettbutikken. Har lagt ut noe gjenbrukslysestaker til salgs og søte englepiker som jeg har sydd.

De fremste lysestakene ligger nå ute til salgs i nettbutikken 159,- for begge to.

Har sydd søte englepiker med oppheng. Blir søte på trollhasse tenker jeg. Denne og noen til i annet stoff ligger ute til salgs i nettbutikken 69,-

Dette er putekassa som jeg har malt tekst på i dag.

Denne prøvedukken er fra Finn.no. Begynte å legge decoupage på den i går kveld. Bilde kommer når jeg blir ferdig en vakker dag....

Nettbutikken min finner du her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar