Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


fredag 11. mai 2012

Hvor mange jakker trenger man?

Har endelig fått ryddet vekk siste rest av vinterjakkene. Fant to pakker røyk, 3 lightere og 150,-. Smart å sjekke lommene før de går i vaskemaskina. Vår og sommerjakker har kommet opp i skapene. Har et skap i kjelleren som ikkesesongjakkene henger i. 

Bak dette vakre bildet som betyr masse for meg, henger noen av vårjakkene....


Beige, grønne, brune, hvite, sorte, lilla, fiolett, stoff, cord, skinn osv


Skap nr to i gangen. Venstre side er min.


Enda flere jakker. Synes ikke så godt da flere henger oppå hverandre...
Men det er mellom 30-40 jakker totalt i gangen nå.... Ender sikkert opp med å bruke bare 6-7 stk av dem, antagelig..... Kanskje på tide å kvitte seg med noen?

Detaljer fra skapet som Sambo har snekret til meg etter mine tegninger. Snekret av uhøvlede plank fra undertaket på garasjen. Grunnet og malt hvitt... Veggord fra nettbutikken min.


Knotter fra Indiska.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar