Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


fredag 18. mai 2012

Nytt løkbed!!!

Har jobbet langdag på Floriss i dag!!! Og kom hjem til årets første grilling på verandaen her hjemme. Digg med grillmat. Var litt giret etter maten og tok en tur ut i hagen. Har kjøpt to rosebusker som jeg gjerne vil plante på hver side av verandatrappa, men der sto det masse perleblomster og andre løkblomster. Bestemte derfor at de måtte flyttes. Så da var det fram med spaden, og grov opp alle løkene. En liten tur ned i kjelleren og fant fram flere løkblomster etter påskegruppene mine. Grov en sirkel rundt mitt lille plommetre og satte alle løkene der. Så får vi håpe de kommer opp att neste vår. Rosebuskene er plantet, men skal ha på duk og bark, så kommer det bilde siden!!!




Plommetreet har fått blomster. Juhu!!!!



En busk i hagen blomstrer, vet ikke hva det er, men.....



Brudespirean har også fått blomster!!! Har 3 store busker i hagen.


Og bringebærbusken har fått blader.

Og noen av matløkene jeg satte for en liten stund siden spirer også.

I morgen og søndag er det kurs på gang. Da skal jeg på betonghobby kurs. Gleder meg!!!



1 kommentar:

  1. Kos deg med kurs- lagde et fuglebad i betong i fjor sommer :) noro å se det vokser og gror.... nydelige blomster på plommetreet :)

    klem

    SvarSlett