Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


mandag 21. mai 2012

Kvisthjerter og hagearbeid!!!

I dag har jeg hatt fri fra jobb og det var såååå godt! Har vært hos venninna mi Beathe og vi har laget kvisthjerter av hengebjørk. Vi fikk laget 6 store og 2 små hjerter i dag. Og fortsatt masse bjørk att.... Så det blir flere dager med hjerter....




Har begynt å kante staudebedet mitt. men tror jeg må grave opp att, ble ikke noe fint med de små vinklene, må heller bare skrå de lange steinene. Da har en noe å drive med i morgen kveld etter jobb også. Juhu!




Da var 4 stk digre skifersteiner på plass og gangstia har blitt en god del bredere.


Og slik ser det ut når jeg holder på!!! Ho, ho...



Kjøpte dette treet på Hageland i helgen. Klarer ikke å bestemme meg for hvor det skal bo, så det får stå på vent litt til.




Disse søte spanske margerittene skal også plantes en vakker dag!!! Rekker ikke alt på en dag heller...


Har fått disse dekkene i dag og de skal bli blomsterkasser. Følg med, følg med...


Lurer på om denne skal males hvit og skal få flytte ut i bedet. Eldgammel symaskin...



1 kommentar:

  1. Mye rart som får plass i beddet ditt :D Gleder meg til å se videre..

    SvarSlett