Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


tirsdag 12. juni 2012

Grønnsakshagen!!

Nå spirer og gror det i grønnsakshagen. Er så spennende å se at det vokser litt mer for hver dag. Jeg bruker pallekarmer til mine grønsaker.


Jeg har 2 kasser med jordbær. Disse plantene sto opprinnelig et annet sted når jeg flyttet hit. Var tydelig at de ikke trivdes der de sto, så for et år siden så ble de flyttet til disse kassene. Har to kasser med jordbær. Plantene har blitt store og flotte og har masse nydelige blomster. Blir nok en kasse eller to til til neste år.


Gressløken min står straks i full blomst. Og ved siden av står oregano. I resten av kassa har jeg satt matløk som også spirer godt.



Her har salaten begynt å spire så vitt. Så da er det snart på tide å så litt mer, så jeg har tilgang til frisk salat i lengre periode.


Søs hadde masse digre agurker i sine kasser i fjor, så da  måtte jeg prøve i år.


Og her har det blitt sådd gulrot. Fikk nydelig gulrot i fjor, så håper jeg er like heldig i år.


Matløk også i ei urne. Hadde vell litt mange løk, så måtte bare sette dem i det jeg hadde. Thi, hi.... 


Her spirer det blomster, Gladioler blir det her etterhvert!!!



1 kommentar: