Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


mandag 11. juni 2012

Hobby!!

Sambo har vært så snill og laget nye glass i alle lyktene mine som hadde knust i løpet av vinteren. De velter i vinden og knuses, glassene er jo så tynne og tåler ingen ting. Jeg begynte å bli lei å kjøpe nye glass hos glassmesteren stadig, og dyrt ble det også..... For en tid siden var jeg innom et bilverksted for å hente noen dekk jeg hadde fått som jeg skulle lage blomsterpotter av. Og der sto det en rallybil..... og rallybilen hadde ruter av klar plast. Smart tenkte jeg da, og spurte om det gikk an å få kjøpt noen restebiter med slik plast. Da var jeg så heldig og fikk flere biter. Så nå har alle mine lykter glass av plast!!! Juhu!!!!


Jeg var innom ASVO sin bruktbutikk her på Bjørkelangen en dag, og der kjøpte jeg denne søte hylla. Den blir sikkert lekker på badet, når vi en vakker dag blir ferdig med å pusse opp det.... Men spørs om jeg får brukt den der, for har allerede flere hyller liggende, som liksom skal på badet. Men jeg får se når det blir ferdig hvem som passer best. Alltid greit å ha ei lita hylle et sted...


Jeg skulle liksom pynte ymse egg til påske i år, men det rakk jeg jo aldri..... Men nå begynner det å komme seg. Disse var opprinnelig gule vattegg, nå er de malt hvite og har fått serviett decoupage på begge sider. Skal få montert oppheng på dem og litt bånd til pynt så er de klare til å henges på en trollhassel til neste påske.


To stk vanlige påskeegg har blitt grunnet og malt, fått serviett på seg og pyntet med bånd!!!



Var for en liten stund siden i Alcudia på Mallorca med ei venninne. Måtte jo selvfølgelig ha med noe å tusle med, og da ble det laget flere kjøkkenkluter. Strikket ensfarget og heklet kant rundt og pyntet med en heklet blomst.




En gammel liten trekoffert har blitt malt og dekorert med serviett og papirblonde.


Dekorert likt på begge sider.


Og kledd med søtt pyntepapir inni.


Kan brukes til pynt, til småting, oppbevaring av minner, smykker eller den kan skrus opp på veggen og brukes som ei lita hylle.


Selges 200,-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar