Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


torsdag 21. juni 2012

Har malt og sydd litt att!!!

Dette var en gang et ubrukt pizzabrett som vi hadde til overs. Nå har det blitt et bilde....


Malt hvitt/grått, dekorert med serviett decoupage og håndmalt tekst i grått. 




Noen stoffrosetter laget av stoffrester. Flere lag med forskjellig stoff sydd sammen. Så i vaskemaskinen for å få et rufsete utseende. I midten har jeg sydd fast ymse perler. Tenkte å bruke dem som pynt på noen lampeskjermer og litt annet ymse.




2 kommentarer:

  1. Flinke Lena :) Har fått tak i pensel og maling jeg også, og skal male teksten gru-gleder meg :P særlig når det skal sammenlignes med din nydelige tekst :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint - liker rosettene veldig godt!
    Ønsker deg en fin lørdag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett