Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


lørdag 30. juni 2012

Jeanne d'Arc Living

Var i Sverige for en uke siden og da kjøpte jeg meg et interiørmagasin. Jeanne d'Ark Living. Elsker det bladet. NULL reklame, bare masse flotte interiørbilder, reportasjer og litt mat.


Alle bildene under er i fra bladet. (Nr 5 2012)



Lag et mosaikkbord med biter fra tallerkener og asjetter. Her brukt kun baksiden av porselenet og fremhevet alle stempler.


Et gammel brett brukt som oppslagstavle.

Dette skapet kunne jeg godt tenkt meg hjemme.

Vakkert og romantisk dekket bord i hvitt og rosa.





Varestativ i metall brukt til skjerf.


Garderobe laget av ymse dører.





Koselig med uteliv.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar