Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


tirsdag 4. mai 2010

Min lekre lampe!

Denne flotte lampen har jeg tatt over etter Mamsen og Papsen. Den hadde ingen spesielt fin skjerm, men fikk denne hvite flotte skjermen til jul, og den passet jo perfekt. Lampen står på et lite skapbord i spisestua.

Samtidig vil jeg takke for mine nye følgere. Kjempe koselig at dere har funnet min blogg. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere:
Marte.mora, Jeanette, Bjørg, Annie, Hanne, Maria Cesilie, Mona Christin og
Frk. Twil.

5 kommentarer:

  1. Man finner utrolig mye kult å pent, og ikke minst nyttig på finn.no. Tror jeg er innom der flere ganger for dag, på utkikk etter diverse ting og tang i nærområdet:) Gleder meg til sofaen kommer, men ikke til hybelkaninene som bor under den vi har nå, kommer frem:p

    SvarSlett
  2. Så fin lampe med flott skjerm!:)
    Takk for koselig hilsen hos meg!♥
    Ja, nå er det hvite teppet snart en saga blott.. ligger litt igjen ser jeg :) Men det var litt fasinerende synes jeg hi hi:)
    Ønsker deg en herlig kveld!
    Klem Anki

    SvarSlett
  3. Vilken lampa tio lista!
    Lampskärmen Gabby var fint till, som jag sa kvick fungerar ju fixat allt;)

    Hårdvara Mimmi

    SvarSlett
  4. Jeg kan hjelpe deg med en annen font. Jeg må først vite om du vil endre hele bloggen, eller innleggstittelene, eller?
    Også trenger jeg vite hvilken type font/tekst du synes er fin ;)

    Send meg en mail så ordner jeg det.
    Mailadressen finner du i høyre kolonne inne hos meg.

    Klem C.

    SvarSlett
  5. Hei Lena Celine! Takk for hyggelig hilsen hos meg og det var koselig at du har lyst til å følge bloggen min. Jeg legger meg til hos deg også, det var mye fint her hos deg. Lampen er veldig flott og kommoden ble også veldig fin!! Klem fra Jorunn

    SvarSlett