Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


fredag 21. mai 2010

Gevinst og Gave!!!

For en tid siden så var jeg så utrolig heldig å vinne denne veggteksten hos a Hilde. Ho har stadige konkurranser på siden sin. Så følg med, kanskje det er du som er så heldig å vinne neste gang.
Siden vi har planer om å pusse opp stua neste år så valgte jeg å sette teksten på ei planke.

Jeg lånte bort bilen min til en gammel arbeidskollega på onsdag. Ho fikk trøbbel med bremsene på sin bil. Og min bil blir jo ikke brukt for tiden pga mine ankelproblemer. Da jeg fikk att bilen i går kveld så fikk jeg 200,- i bensinpenger og en nydelig flaske vin. Heldige meg!!!!



Her ligger flasken på plass i vinhylla og venter på en spesiell anledning!!!

1 kommentar:

  1. Stort grattis till vinsten! Passar så fint där du satt texten:) Nu undrar ju alla vad som ska firas?! Kanske du har födelsedag snart:)

    KRAM Helena

    SvarSlett