Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


onsdag 12. mai 2010

Takk til Camilla!!

Jeg ønsker å takke Camilla for den hjelpen jeg har fått med bloggen min! Kjempe fornøyd med jobben du har gjort. Du er sååååå flink og snill!!!! Ta en titt på siden hennes, bildet er linket!!!

Jeg vil også takke dere alle for koselige komentarer. Spennende hver morgen for å se om noen av dere har skrevet noe. Tusen takk alle sammen!!!

Og nye følgere har jeg også fått. Koselig at dere vil følge meg! Takk til:

Villa Klaraberg, Silje, Dreams of Clematis og Vår Sekelskiftesdrøm.



3 kommentarer:

  1. Hei.

    Så koselig, hyggelig at du ble fornøyd!

    Kjempe stilig teksten på kjellerdøren ;)

    Klem C.

    SvarSlett
  2. Camilla er en knupp, jeg har også fått hjelp av henne..

    Bloggen din er kjempefin :)

    Ha en flott helg!



    Klem fra Tove

    SvarSlett