Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


onsdag 12. mai 2010

Tekst på kjellerdøra!!

I går var jeg hos legen med min vonde ankel att. Og legen skal purre på sykehuset ang. operasjon. Det er bra, ikke gøy å være dårlig til beins. Nå er det jo vår og jeg har jo masse planer for hage og hus, men, men....


Min stusselige kjellerdør har fått tekst. Synes det ble veldig fint. Så må vel kanskje male tekst på de andre dørene i 2. etg. også.

Gubben fikk grunnet plankegjerdet på trappa ute i går. Så da er det klart for maling. Kanskje han får gjort det i løpet av denne langhelgen!? Hurra!!!
Ønsker alle som har fri fredag og lørdag en riktig god langhelg!!!

2 kommentarer:

  1. Hei ♥

    Takk for kommentar ♥ , jeg bare klipte av noen lengder av hjerteranken og så trykte jeg dem nedi jorden?? Går det bra tror du? Eller skulle jeg ha lagt dem i vann så dem fikk røtter først? :))))

    Uff ja jeg er superspent...jeg liker den såååå godt!! Men bra priser på dem vis en skal ha en som er fyldig og flott!! ;)

    Ha en fin dag videre ♥

    Gud så stilig døren ble!!! Kreativ du da ♥

    Klem :))

    SvarSlett
  2. Så koselig med tekst på døren..
    Det gjorde den litt mer spennende..

    Lykke til med ankelen: KLemmer

    SvarSlett